GROV I MUNDEN

ALT TIL DEBAT: HVIS DET IKKE KAN SIGES GROFT, ER DET IKKE VÆRD AT SIGE

onsdag, februar 01, 2006

Big Brother is watching...

D'herrer bloggere.

Jeg har for nylig installeret et lille stykke countersoftware på min egen blog, og ved samme lejlighed smed jeg også lige et over på grov i munden. Da jeg tjekkede statistikken den forløbne uge kunne jeg se, at der er faktisk er besøgende på siden en gang i mellem. Det er ikke noget stort, men da bloggen ikke bliver linket til nogetsteds fra, og i øvrigt ikke er kendt af andre end bidragsyderne, slog det mig at næsten må være bidragsyderne selv, der går ind på den.

Samtidig er der jo ikke blevet lavet nye indlæg siden Franks ode til popmusikken, som ikke affødte de store reaktioner. Det er jo mærkeligt; folk besøger bloggen, men siger ikke noget. Det må da blive kedeligt at besøge den, hvis der ikke sker noget nyt. Jeg har jo heller ikke kastet mig frådende over den - mest fordi jeg egentlig har opgivet idéen, og lavet min personlige blog.


Dette bare for dele min undren over forholdet mellem antal besøgende og antal indlæg.