GROV I MUNDEN

ALT TIL DEBAT: HVIS DET IKKE KAN SIGES GROFT, ER DET IKKE VÆRD AT SIGE

fredag, november 25, 2005

Groft i Munden

Fuck, jeg er sgu også en alfahan!
Ingen kan røre mig på min bloggerborg af guld
Spiller ågerkarle smarte, bliver de plantet under muld
For jeg finder mig ikke i pis og papir fra journalistaspiranter, telefontanter og fodskrab fra bankfuldmægtige.

Og mærk jer det, for mine ord er vægtige.

Jeg melder mig ind i hjemmeværnet og skaffer mig et våben
Og rifler alle ned, for det var fand'me dråben
Jeg er åben
Men kun indtil grænsen bliver nået
I ender sgu som savsmuld. Det er, hvad der bli'r spået
Bang! Bang! Jeg drikker mig fuld
og trøster jeres enketøser med Barry White og lommeuld
og guld!
For I ender med at se, hvem der her er tåben
Der er ingen, der kan redde jer med al denne råben
Når jeg sætter jeres kranier ind på min pensionsopsparing
Bliver der endelig opklaring
Og forklaring på den sparring, denne grusomme parring
Af ord og vanvid
Af gnisel og tandslid
Af bækast og koglebid
Det siger mig ikke en skid, for at sige det, som det er.
Jeg vil hellere kneppe end vaskebjørn end skrive noget her
Og opfostre dens unger og kæle for dens junger
For det kan kun være mere givtigt end at høre jeres mund-blær

Og yeah, I vil se det
I vil give mig ret
Selv om jeres fjæs bliver smørret ud på et lokumsbræt
For netop denne blog hedder GROV-I-MUNDEN
Og det er sgu gelungen, der bliver styret hårdt mod bunden

Så stil dig bare op og fyr løs
Skrig op, som om du var en skævredden tøs
Og dette er sandheden: I er en håndfuld moderkneppere
I ender ude på heden. I ender som rep'ere

Come on! Sadl op, find den gnist, der er svunden
Hvis I vil skilles ud fra massen, og tåler et par på kassen
Lyt til en ræv, der er truly grov i munden
Hiv pikken ud af klemmen, vær ikke så forklejnede
Ellers bliver I pryglet i lemmen af en alfahan
som undertegnede ...

/Renard