GROV I MUNDEN

ALT TIL DEBAT: HVIS DET IKKE KAN SIGES GROFT, ER DET IKKE VÆRD AT SIGE

fredag, november 25, 2005

Vejledning i skrivning af indlæg på GROVIMUNDEN

Det virker måske mærkeligt at opstille gentleman-regler for en blog der hedder GROVIMUNDEN, men grovheden er jo ikke tænkt rettet indbyrdes blandt indlægsskriverne, men udad mod nogen der har fortjent det.

Derfor følgende regler for kommunikation på GROVIMUNDEN

1) Grovheden skal være der, men rettes udad til.

2) Metadiskussion, dvs. diskussion om diskussionen er ikke tilladt som decideret indlæg på bloggen, bør undgås, men kan i yderste nødstilfælde skrives som kommentar til et indlæg.

3) Alle udtalelser på GROVIMUNDEN skal underbygges. Det er med andre ord ikke tilladt at fremsætte en påstand uden også at fremsætte et argument, der understøtter påstanden.

4) Alle former og medier er tilladt som indlæg.

5) Link gerne til artikler eller sites, der underbygger indlægget

Overtrædelser af reglerne vurderes af adminstrator=mig og kan sanktioneres med påtale og grove ord!

1 Comments:

At 25/11/05, Blogger Mikkel Eggers said...

kors... det er simpelthen ikke det værd. Hvis jeg vil diskutere noget med nogen fra nu af, tror jeg at jeg vil henvende mig til en dør eller måske en væg...

 

Send en kommentar

<< Home